torsdag 20 oktober 2011

Första visningen!

Ja i går så började det alltså. Det som vi de senaste veckorna gått omkring och njutit av i vårt hus. Dvs den arges verk fick sin första show i går och det i tv.
Det var dock en snabbis men ändock en visning av det som komma skall.
Pontus står vid tomtgränsen och visar grannens fina hus, "Ja så här kan det se ut".
Strax efter så vinklas bilden åt andra hållet, bara sådär rakt över tomtgränsen och då säger Pontus igen "Så här kan det också se ut och det är det vi vill ha".
Det som visades som låg under kategorin det vi vill ha var vårt fin, fina frigolithus.
Som den mediahora jag nu blivit kan jag tappert erkänna att det kändes helt ok än så länge. Vi har ju inte synts i bild ännu och den effekt som kommer av det kommer sannerligen vara lite smått påfrestande och förmodligen kommer jag att behöva stänga av alla kanaler i brysigomandelen i min hjärna.
Jag har ännu inte bestämt mig om jag skall se programmet eller inte.
Jag vill inte se det för jag kommer förmodligen att skämmas ner i underjorden och tillbaka igen.
Jag vill se det för att vid en konfrontation kunna dementera och förklara orsaken till att människor sett det som de just sett.

Jaja! Den dagen den sorgen.

// Christelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar