torsdag 22 september 2011

Nä men jag är kvinna!


Som ni vet när man är kvinna då besitter man inte kompetensen att göra sådana roliga saker som att bygga, skruva, skära, pussla, regla osv osv. Nä för det är ju som så att kvinnor duger endast till att laga mat, ta hand om barn, tvätta och sådant där jävla skit som skall göras varje dag och som får en att vilja gå och hänga sig av tristess.
Om en kvinna mot förmodan ens skulle kunna skilja på ett vattenpass och en skruvdragare så måste valet övervakas, korrigeras och ifrågasättas. Innan kvinnan vet ordet av sitter hon på sidan om och beskådar. Hur jävla gärna hon än vill vara med och göra andra saker än det som hon ALLTID gör.
Jag blir så sjukt less på den otroligt KUKIGA inställning som råder.
Om jag säger att jag fick skruva upp två osb-skivor av 10 och sedan blev förvisad till barnpassning, tror ni mig då?
Om jag säger att jag hade kunnat skära både isoleringen och sätta upp skivorna så hade gubbarna kunnat gå vidare till den andra delen som skall fixas. Men nej då! Ineffektivt och trögt blir det när kvinnan inte duger till något! För så är det, det vet ni va? Kvinnors fötter är små av naturen för att hon skall nå fram till diskbänken!
//Sursubban Christelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar