torsdag 13 januari 2011

Spola tillbaka tiden...

Undrar vilka saker man skulle välja att göra om man finge spola tillbaka tiden och göra om dom.
Läskigt att tänka på så därför kommer jag inte att gå djupare in i den tanken. Jag förmodar att om man ställdes inför just den utmaningen att välja om så skulle man nog göra diverse korrigeringar.
Det är ju inte alla dagar man känner att livet blev precis så som man önskade att det skulle bli. Men det är fint ändå. Inte för det. Men att tänka tanken att varje val man gjort annorlunda skulle leda till en helt annan utgång i livet är rätt läskig.
Man kan inte få kakan och äta upp den, det är då ett som är sant. För även om det finns jäkligt tunga grejer i detta nu som man skulle kunna slippa, så vill man inte vara utan det man har.
Jag sitter här bredvid min underbara sambo som är så fin med sitt snart inte allt för röda hårsvall som täcker hela ansiktet. (Det var länge sedan saxen och rakapparaten fick arbeta). Utan alla felaktiga val så hade han förmodligen inte suttit här. Då hade inte alla de fina barnen legat här inom några meters avstånd, sovandes efter en uttröttande dag.

Jag älskar..........

//Christelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar